عکس هایی که در اینترنت میلیون ها طرفدار پیدا کرده !
ترکیب این حس مادرانه با ابتکاری که ادل داشت باعث شد تا از میلا در وضعیت های مختلف در حالت خواب عکس بگیرد و با نقاشی هایی زیبا رویاهای کودکش را به تصویر بکشد. ادل این مجموعه را وقتی فرزندم خواب میبیند نامید.
ادامه ي عكس هادرادامه ي مطلب...
عکس هایی که در اینترنت میلیون ها طرفدار پیدا کرده !
 


:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392
نوشته ای زیبا از دکتر علی شریعتی
مردم اغلب بی انصاف، بی منطق و خود محورند، ولی آنان را ببخش .
اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش .
اگر موفق باشی دوستان دروغین ودشمنان حقیقی خواهی یافت، ولی موفق باش.
اگر شریف ودرستکار باشی فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش .
آنچه را در طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند، ولی سازنده باش
نوشته ای زیبا از دکتر علی شریعتی

اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند، ولی شادمان باش .
نیکی های درونت را فراموش می کنند،ولی نیکوکار باش .
بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد،
 
ودر نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان "تو و خداوند” است نه میان تو و مردم
.
 



:: موضوعات مرتبط: ادبيات , اثربزرگان , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392
آیا سربازان سایبری ایران زیرساخت‌های آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهند؟

وقتي در سال 2010، "ويروس استاکس‌نت" "Stuxnet"  به "تاسيسات هسته‌اي ايران" در "نطنز" حمله کرد، بسياري از مقامات آمريکايي اذعان کردند که اين حمله ويروسي با دستور مستقيم باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا صورت گرفت. در همان زمان برخي از مقامات بلندپايه اطلاعاتي و تحليلگران مستقل امريکايي در دانشگاه کلمبيا از اين اقدام باراک اوباما بسيار خشمگين شده و هشدار دادند اين قبيل اقدامات سايبري عليه کشوري مانند ايران مي‌تواند واکنش‌هاي شديدتري از طرف ايران به همراه داشته باشد.
 


 

در حالي که مقامات ايران بارها اعلام کرده‌اند اين کشور به قوانين بين‌المللي احترام گذاشته و مخالف هدف قرار دادن موسسات مالي و اقتصادي ديگر کشورها با حملات سايبري هستند، اما مدتي است مقامات آمريکايي حملات سايبري به بخش انرژي و وب‌سايت‌هاي برخي از بانک‌ها و موسسات مالي اين کشور را به هکرهاي ايراني نسبت مي‌دهند.

به گزارش رويترز، البته اين ادعاهاي مقامات آمريکايي چندان بي‌مورد هم نيست. اين خبرگزاري ادعا مي‌کند شکي نيست که حملات اخير هکرها به بخش انرژي و برخي از بانک‌هاي آمريکايي از داخل ايران انجام شده است، اما احتمال مي‌رود حملات هکرهاي ايراني از سوي شهروندان وطن‌پرست اين کشور انجام شده باشد.

 


 

به گزارش وال‌استريت‌ژورنال؛ ايراني‌ها در آخرين سري از حملات سايبري خود، سعي کردند به شبکه‌هاي شرکت‌هاي بخش انرژي آمريکا نفوذ کرده و اطلاعاتي براي ايجاد اختلال يا نابود کردن آن‌ها بدست بياورند. همچنين مقامات آمريکايي هکرهاي ايراني را متهم به پاک کردن هزاران هارد بزرگ‌ترين شرکت نفتي جهان، يعني Saudi Armaco در آگوست سال 2012 کردند.

 

روزنامه وال استریت ژورنال با استناد به مقامات رسمی آمریکا هکرهای ایرانی را متهم کرد که با دست‌یابی به نرم‌افزارهای جدید کوشیده‌اند که انتقال انرژی در خطوط گاز و نفت در آمریکا را مختل کنند .

یک مقام سابق آمریکا به وال استریت ژورنال گفته است که اختلال در کار شبکه انرژی "می‌تواند سبب نگرانی مردم آمریکا" شود. در گزارش وال استریت ژورنال آمده است که حملات سایبری هکرهای چینی معمولاَ متوجه سرقت اطلاعات و جاسوسی اقتصادی است، اما "حملات سایبری" هکرهای ایرانی بسیار خطرناک ‌بوده، زیرا هدف آنان "آسیب‌رسانی و اخلال‌گری" است.

 

گرچه هنوز جزئیات این حملات مخفی نگاه داشته می‌شود، اما روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از متخصصان نوشت که مشابهت‌های زیادی میان حملات اخیر و حمله به "شرکت نفت آرامکو" متعلق به عربستان سعودی وجود دارد که در جریان آن دست‌کم ۳۰ هزار کامپیوتر در ماه مه ۲۰۱۲ از کار افتادند.
 

جمیز لوئیس، کارشناس امنیت سایبری که به عنوان مشاور، اغلب با دولت آمریکا نیز همکاری می‌کند گفت: «این حملات به مرحله خطرناکی رسیده است. ما تنها می‌توانیم واکنش نشان دهیم. ما در آستانه ورود به یک جنگ سایبری هستیم.

لئون پانه‌تا، وزیر سابق دفاع آمریکا در اکتبر سال گذشته از تهدیدات پنهان ایران سخن گفته بود. وی بی آنکه نامی از ایران ببرد درباره حمله به شرکت آرامکو به هکرها هشدار داده بود. در این گزارش آمده است که دولت اوباما حملات سایبری به شرکت‌های انرژی را بیانگر بی‌اعتنایی ایران به هشدار مکرر این کشور تلقی می‌کند.

یک مقام آمریکایی تصریح کرد که چینی‌ها در پی سرقت اطلاعات نظامی و اقتصادی هستند، اما حملات سایبری ایران به منظور آسیب‌رسانی صورت می‌گیرد، بدین دلیل توجه و احتیاط بیشتری را طلب می‌کند



:: موضوعات مرتبط: رايانه , مقالات , خواندني ترين ها , ,
:: برچسب‌ها: هکر , جنگ سايبري , هکرهاي ايراني , هکرهاي چيني , ارتش سايبري , امنيت سايبري , فضاي سايبري , حمله سايبري , هک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392
چرا هکرهاي ايراني از هکرهاي چيني خطرناک‌تر هستند؟

به گزارش پايگاه تحليلي Motherjones، ماه مي‌، ماه بدي براي امنيت سايبري آمريکا بود. اين هفته واشنگتن‌پست، گزارش کرد جاسوس‌هاي سايبري چيني چندين برنامه تسليحاتي آمريکا از جمله هواپيماي جنگنده F-35، برنامه‌هاي نظامي موشک‌هاي بالستيک و ناو نيروي دريايي را هک کردند.

ابتدا اوباما با اذعان به ضعف دفاعي سايبري آمريکا، چين را متهم به نفوذ به شبکه‌هاي نظامي و دولتي اين کشور کرد.

سپس مقامات آمريکايي ادعا کردند هکرهاي ايراني نيز توانسته‌اند وارد شبکه‌ شرکت‌هاي بخش انرژي آمريکا شوند.

اين ادعاي مقامات آمريکايي نشان مي‌دهد که قدرت سايبري ايران بيش از پيش افزايش يافته و حال مي‌توان ايران را در کنار کشورهايي مانند چين و روسيه، در ليست ارتش‌هاي قدرتمند سايبري جهان قرار داد.

اما سوالي که مطرح مي‌شود اين است هکرهاي کدام کشور خطرناک‌تر هستند؟ ايران يا چين؟

ادامه ي اين مقاله ي جنجالي در ادامه ي مطلب


:: موضوعات مرتبط: رايانه , مقالات , خواندني ترين ها , ,
:: برچسب‌ها: هکر , جنگ سايبري , هکرهاي ايراني , هکرهاي چيني , ارتش سايبري , امنيت سايبري , فضاي سايبري , حمله سايبري , هک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392
از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی...
از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟

گفت : چهار اصل
1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
2- دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم
3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم
4- دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم



:: موضوعات مرتبط: ادبيات , داستانك , مذهبي , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392
10 روش برای کاهش زمان لود صفحات وب
زمان لازم برای باز شدن صفحات وب از دغدغه‌های اصلی صاحبان وب‌سایت‌ها است. این مقاله را بخوانید تا با ده روش موثر در ارائه سریعتر صفحات آشنا شوید. 
زمان لازم برای باز شدن صفحات وب از دغدغه های اصلی صاحبان وب سایت ها است. این مقاله را بخوانید تا با ده روش موثر در ارائه سریعتر صفحات آشنا شوید.

1 – استفاده از scriptهای خارجی:

اگر می خواهید از دستورهای script در صفحات مختلف وب سایت خود استفاده می کنید، بهترین ترفند استفاده از script های خارجی است. این بدان معنی است که دستورات javascript از منابع دیگری لود شود.

مثلا:

این راه کمک می کند تا مرورگر script را ذخیره (cache) کند و بارها و بارها آن را بخواند.

2- کاهش درخواست های HTTP

فرض کنید لود هر آیتم به روی وب سایت شما حدود دو دهم ثانیه زمان بگیرد. پس اگر سایت شما بطور همزمان 10 عکس رو لود کند، صرف نظر از این که آیتم ها ، استایل شیت، عکس، یا اسکریب باشند زمانی حدود دو ثانیه طول خواهد شد. بنابراین باید تلاش کنید تا از این درخواست های HTTP کاسته شود.

مثلا در بخش فوتر سایت که سهم عکس زیاد است باید با استفاده از روش هایی مثل imagemap بخش زیادی از درخواست های HTTP را کم کنید.

3- به سایت های دیگر وابسته نباشید

اگر به سایت های دیگر وابسته هستید مطمئن باشید که سرعت لود صفحات شما زیاد می شود. اگر وب سایت شما از مولفه های مختلفی تشکیل شده که از روی سایت های دیگر اجرا می شود حتما سرعت لود صفحات کم خواهد شد چون ممکن است سرورهایی که به آن وابسته اید، درخواست های HTTP زیادی داشته باشند.

4- بهینه سازی عکس ها

همیشه از گزینه save for web برای کم کردن حجم عکس های وب استفاده کنید. این گزینه را می توانید در برنامه هایی مانند فتوشاپ ببینید.[مروری بر گرافیک وب - 1]

5- فاصله اضافی را حذف کنید

منظور از فاصله اضافی در اینجا فاصله های بلااستفاده ای است که مابین کدهای صفحه وجود دارد. حذف کردن تب ها و فاصله های اضافی از کدها یعنی کم کردن بایت های اضافی که کاربردی ندارند. حتما این کار را انجام دهید و ببیند که چقدر در زمان لود صفحه شما موثر خواهد بود.

6- استفاده از CSS و بهینه کردن CSS

CSS می تواند مهم ترین تاثیر را در زمان لود صفحات داشته باشد. مرورگر می تواند تمامی فرمت ها و استایل های صفحات شما را ذخیره کند و بارها و بارها آنها را نخواند. در ضمن مطمئن شوید که CSS ای تر و تمیز و مرتب دارید. می توان از www.cleancss.com استفاده کرد تا بخش های شبیه به هم را ادغام، کدهای بی استفاده را شناسایی و فواصل اضافی از بین کدهای شما را حذف کند.

7- اسلش را فراموش نکنید

وقتی کاربران به سراغ لینک یا صفحه ای خواص مثل این آدرس بروند http://archive.khatekhalagh.com/Catagories/2 سرور ناگزیر از ساختن صفحاتی با این محتوا است.

اما اگر یک (/) به انتهای آدرس اضافه شود ( http://archive.khatekhalagh.com/Catagories/2) آنگاه سرور دقیقا می داند چه چیزی مورد درخواست کاربر بوده و در کاهش زمان لود بسیار موثر است.

8- کدام فرمت عکس استفاده شود؟

شما باید از دو فرمت GIF و PNG برای عکس های خود استفاده کنید. فرمت GIF بیشتر در مواردی که از رنگ تخت استفاده شده کاربرد دارد مانند لوگوها و دگمه ها.

PNG نیز مانند GIF فرمت ساده ای است که از تعداد رنگ های بیشتری پشتیبانی می کند. JPEG فرمتی است که بیشتر مناسب عکاس ها و عکس هایی است که می خواهند رنگ واقعی داشته باشند.

9- از تگ های عرض و ارتفاع غافل نشوید

تگ های عرض و ارتفاع برای عکس ها بسیار مهم است. این تگ ها برای مرورگر مشخص می کند که چه فضایی از صفحه به عکس اختصاص دارد و از ابتدا تا زمان لود کامل فضای کافی برای عکس را کنار می گذارد و با سرعت بیشتری می تواند سایر عناصر صفحه را لود کند. بنابراین هرگز از این تگ گذاری غافل نشوید.

10- استفاده از Cache هم از مواردی است که می تواند در لود سریعتر صفحات کمک زیادی بکند


:: موضوعات مرتبط: رايانه , مقالات , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392
عکس قدیمی 4 فوتبالیست مشهور در نماز جمعه

علی دائی - استیلی - عابدزاده - افشین پیروانی در نماز جمعه



:: موضوعات مرتبط: ورزش , فوتبال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
آمار اشتغال

آمار اشتغال

مجید مهجور



:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
EURO 2012

EURO 2012

علی میرایی



:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
هفت سین انتخاباتی
هفت سین انتخاباتی 

براي مشاهده ي عكس كامل به ادامه ي مطلب مراجعه شود



:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
پت و مت واقعی



:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
دور هم به قدیم ندیمای خودمون بخندیم
دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده
سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!)
نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!! !
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!


این یکیش خیلی خارجیه:
آن مان نباران
دو دو اسکاچی
آنی مانی کلاچی!!!!
چه چیزایی میخونیم آآآآ
یعنی چی آخه؟!

۱۰ ۲۰ سه پونزده
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه ۱۶ نیست!!!!
۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
مغز داشتیم ما؟؟؟!!

****************************************************************************
 

انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا

1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!

آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
...
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!

آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!

3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!

حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!

4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!

حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده..... :|
**************************************************************************

بابام تا یه جایی بیشتر ساعتو بلد نیست

وقتی میرم بیرون از یه ساعتی به بعد هی زنگ میزنه میگه میدونی ساعت چنده؟؟؟
 
*******************************************************************************
يه اخلاق خوبي که پشه ها دارن تک خوريه
شما فکر کن مثلِ مورچه ها رفيق باز بودن...!
يه سوژه پيدا مي کردن,
هشتصد تا از رفيقاشونو مي کشوندن اونجا... از همين جا از اين اخلاقِ پسنديدشون تشکر ميکنم

***************************************************************************************************


:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , اس ام اس طنز , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
شاهکار ادبی - نامه بدون نقطه

نامه بدون نقطه" یک رعیت در زمان ناصرالدین شاه
به گزارش پارسینه، نوشته اي كه ذيلا از نظر خواننده گرامي مي گذرد نامه اي است كه مرحوم ميرزا محمد الويري به مرحوم احمدخان امير حسيني سيف الممالك فرمانده فوج قاهر خلج رقمي داشته كه شروع تا خاتمه نامه تمام از حروف بي نقطه الفبا انتخاب و در نوع خود از شاهكارهاي ادب زبان پارسي به شمار مي آيد. انگيزه نامه و موضوع آن قلت در آمد و كثرت عائله و تنگي معيشت بوده است. اين نامه در زمان ناصرالدين شاه بوده.
 
 
نامه :
 
سر سلسله امرا را كردگار احد، امر و عمر سرمد دهاد. دعا گو محمد ساوه ای در كلك و مداد ساحرم و در علم و سواد ماهر. ملك الملوك كلامم و معلم مسائل حلال و حرام. در كل ممالك محروسه اسم و رسم دارم. درهرعلم معلم و در هراصل موسسم .در كلك عماد دومم درعالم، درعلم وحكم مسلم كل امم سرسلسله اهل كمالم اما كوطالع كامكار و كو مرد كرم؟
 
دلمرده آلام دهرم. كوه كوه دردها در دل دارم. مدام در دام وام، و علي الدوام در ورطه آلام دهرم هر سحر و مسا در واهمه و وسواس كه مداح که گردم و كرا واسطه كار آرم كه مهامم را اصلاح دهد و دو سه ماهم آسوده دارد. مكرر داد كمال دادم و در هر مورد مدح معركه ها كردم. همه گوهر همه در، همه لاله همه گل، همه عطار روح همه سرور دل، اما لال را مكالمه و كررا سامعه و كور را مطالعه آمد. همه را طلا سوده در محك ادراك آورده احساس مس كردم و لامساس گو آمدم. اما علامه دهرم، ملولم و محسود و عوام كالحمار محمود و مسرور ... لا اله الا الله وحده وحده دلا در گله مسدود دار در همه حال كه كارهاي همه عكس مدعا آمد علاوه همه دردها و سرآمد كل معركه ها عروس مهر در آرامگاه حمل در آمد. عالم و عام لام و كرام، صالح و طالح، صادر و وارد، كودك و سالدار، گدا و مالدار، همه در اصلاح اهل و اولاد و هر كس هر هوس در معامله و سودا دارد آماده و اطعمه و هر سماط گرد آورده، حلوا و كاك، سركه و ساك، كره و عسل، سمك و حمل، گرمك و كاهو، دلمه و كوكو، امرود و آلو، الي كلم كدو، همه در راه، مكر دعاگو كه در كل محرومم و در حكم كاالمعدوم. اگر موهوم و معلول معدل سه صاع و دو درم ارده گردد حامد و مسرورم. مگر كرم سر كار اعلي كه سرالولد و سرالوالد در او طلوع كرده و دادرس آمده، درد ها دوا، وامها ادا و كامها روا گردد.
 
له طول عمر كطول المطر سواء له الدرهم، و كه المدر دهد مرد را كام دل كردگار همه عمر آسوده و كامكار دل آرا همه كار و كردار او ملك در سما مادح كار او طول الله عمره و دمره حاسده، هلك اعدانه، اعطه ماله، اصلح احواله و اسعد اولاده مدام السماء
 



:: موضوعات مرتبط: ادبيات , اثربزرگان , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
ترس از قانون - داستان جالب از پائولو کوئیلو
ترس از قانون
پائولو کوئیلو

‏در یک افسانه‌ی قدیمی «پِرو» [1] یی از شهری حکایت می‌شود که همه در آن شاد بودند. ساکنا‏ن این شهر کارهای دلخواهشان را انجام می‌دادند و با هم خوب تا می‌کردند، به جز شهردار که غصه می‌خورد، چون هیچ حکمی نداشت که صادر کند. زندان خالی بود. از دادگاه هرگز استفاده نمی‌شد و دفتر اسناد رسمی هیچ سندی صادر نمی‌کرد، چون ارزش سخنان انسان بیشتر از کاغذی بود که روی آن نوشته شده باشد. 
‏روزی شهردار چند کارگر از جای دوری آورد تا وسط میدان اصلی دهکده دیوار بکشند. تا یک هفته صدای چکش و اره به گوش می‌رسید. 
در پایان هفته شهردار از همه‌ی ساکنان دعوت کرد تا در مراسم افتتاح شرکت کنند. حصارها را با تشریفات مفصل برداشتند و یک چوبه‌ی دار نمایان شد. 
‏مردم از هم می‌پرسیدند که این چوبه‌ی دار در آن‌جا چه می‌کند. 
‏از ترس‌شان از آن به بعد برای حل و فصل همه‌ی مواردی که قبلاً با قول و قرار متقابل انجام می‌شد، به دادگاه مراجعه می‌کردند و برای ثبت اسنادی که قبلاً صرفاً به زبان می‌آمد، به دفتر ثبت اسناد رسمی می‌رفتند. کم‌کم ‏توجه‌شان به آنچه که شهردار «ترس از قانون» می‌گفت، جلب شد. 
‏در افسانه آمده که هرگز از آن چوبه‌ی دار استفاده نشد، اما وجود آن همه چیز را عوض کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: ادبيات , داستانك , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
پیامک وشعر به مناسبت ماه مبارک شعبان

شعبان که مه سرور هر مرد و زن است

 

تابان ز وجود جلوه چار تن است

هم مو لد سجاد و ابوالفضل و حسین

هم مولد پاک حجت ابن الحسن است

 

حسین سلطان عشق عباس ساقی عشق زینب شاهد عشق و سجاد راوی عشق.

کاروان عشق در راه و خود عشق نیمه شعبان خواهد آمد.

 

برخیز که نور ازلی می آید

بر عالم ایجاد ولی می آید

مجموعه حسن و عشق و ایثار و کرم

یعنی که حسین بن علی می آید

 

گفتم که روی خوبت از من چرا نهان است

گفتا که خود حجابی ورنه رخم عیان است

 

هر گل خوشبو که گل یاس نیست

هرچه تلالو کند الماس نیست

ماه زیاد است و برادر بسی

هیچ یکی حضرت عباس نیست

 

سه نور آمد به عالم پر زا حساس

معطر هر سه از عطر گل یاس

سه نور تابناک آسمانی

حسین بن علی سجاد و عباس

 

شعبان شد وپیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیت الله آمد

با جلوه سجاد وابولفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

 

ماه کنعانی من مسند مصر آن تو شد

وقت آن است که بدرود کنی زندان را

 

تابال و پر عشق نشانم دادند

در وادی عاشقان مکانم دادند

گفتم که کجاست کعبه اهل ولا

درگاه حسین را نشانم دادند

 

میلاد گل رسول و زهرا و علی است

زیرا که جهان خجسته زین نور جلی است

ما را دگر از روز جزا بیمی نیست

چون بر دل ما عشق حسین بن علی است

 

سروشی دوش در گوشم سرود این نغمه شیوا

که بشگفت ازگلستان محمد(ص) نو گلی زیبا

بشارت  ای گنه کاران حسین آمد حسین آمد

نثار مقدمش سرها  فدای جان او جان  ها

 

دامن علقمه و عطر گل یاس یکی است

قمر هاشمیان دئر همه ی ناس یکی است

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب

نام زیبای اباصالح  و  عباس یکی است

 

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی

خلیل آتشین سخن  تبر به دست بت شکن

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی

 

امشب ز کرم حق گهری داد به نرجس

وز برج ولایت قمری داد به نرجس

خوش باش که حق بال و پری داد به نر جس

بر خیز که زیبا پسری داد به نرجس

 

ای منتظران گنج نهان می آید

آرامش جان عاشقان می آید

بربام سحر طلایه داران ظهور

گفتند که صاحب الزمان می آید

 

 

استشمام عطر خوشبوی رمضان از پنجره ملکوتی شعبان گوارای وجودتان باد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
حملات هوایی ۱۹۴۳ Sky War + دانلود

بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ۱۹۴۳ Sky War که شما باید با استفاده از هواپیمای در اختیار شما در جنگ جهانی دوم تیر اندازی نموده و دشمنان خود را حذف نمایید. در لحظات بحرانی و سخت باید بهترین سرعت عمل را داشته باشید.


 


 

 

 

 

 

 

 

این بازی با فرمت جاوا برای گوشی های دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است.


 

  برای دانلود بازی اینجا را کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: رايانه , دانلودنرم افزار , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1392
مهندس ايراني
یه روز، شهردار یکی از شهرهای دنیا !!! تصمیم میگیره یه برج زیبا توشهرشون بسازه. برای این کار از سرتاسر دنیا از سه مهندس(یه مهندس چینی،یه مهندس آمریکایی و یه ایرانی) میخواد که بیان تا در مورد ساخت برجباهاشون صحبت کنه.

مهندس چینی میگه من این برج رو برات میسازم ولی قیمتش میشه 3 میلیون دلار.1 میلیون هزینه کارگر و تجهیزات، 1.5 میلیون هزینه مواد اولیه و 500 هزارهم دستمزد خودم.

شهردار با مهندس آمریکایی صبحت میکنه. مهندسآمریکایی میگه ساخت برج 5 میلیون هزینه داره؛ 2 میلیون کارگر و تجهیزات،2 میلیون مواد اولیه و 1 میلیون هم خودم میگیرم.

شهردار سراغ مهندس ایرانی میاد. مهندس میگه ساخت این برج 9 میلیون هزینه برمی داره!شهردار با تعجب میپرسه، چطور ممکنه 9 میلیون هزینه داشته باشه؟ مهندس میگه، 3 میلیون خودت برمیداری، 3 میلیون من برمیدارم، 3 میلیون هم میدیم به مهندس چینی که برج روبسازه!!


:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392
باهوش‌ ترین فرد جهان
 

خبرگزاری برنا: از آنجا که ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۱۵ است، فردی که ضریب هوشی ۲۵۰ داشته باشد، قطعا نابغه محسوب می شود.

ویلیام جیم سایدیس، باهوش ترین فرد تاریخ بود که توانست در یک سالگی بنویسد، در ۵ سالگی به ۵ زبان رایج دنیا صحبت کند و در ۱۱ سالگی استاد دانشگاه هاروارد شود.

سایدیس در سال ۱۸۹۸ در آمریکا به دنیا آمد و در سن ۴۶ سالگی نیز از دنیا رفت.


او توانایی خارق العاده ای در یادگیری ریاضیات و زبان داشت. اولین بار به خاطر رشد مغزی زود هنگام نامش بر سر زبان ها افتاد و بعدها به خاطر تمرکز بر روی ذهنش به شهرت رسید اما در نهایت خود را از انظار عمومی دور کرد و از ریاضیات هم دلزده شد ریاضیات نیز عقب کشید و با چندین نام مستعار مطلب می نوشت.

از دیگر ویژگی ها او این است که می توانست در ۱۸ ماهگی نیویورک تایمز بخواند و در ۸ سالگی به ۸ زبان صحبت کند. جالب اینکه بعدها خودش زبان دیگری را به وجود آورد که نامش را VENDERGOOD گذاشت.

ناگفته نماند، ضریب هوشی انسان های نابغه بین ۱۵۵ تا ۲۰۰ است ولی سایدس در این زمینه رکورد باهوش ترین های دنیا را شکسته است.

برای نمونه بد نیست بدانید که ضریب هوشی گالیله را ۱۸۰ تخمین می زنند و ضریب هوشی بیل گیتس بنیان گذار شرکت نرم افزاری مایکروسافت نیز ۱۶۰ است.




:: موضوعات مرتبط: خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1392
روش های ساده جهت جلوگیری از اضافه وزن در محل کار!

ممکن است شما در محل کار خود تمام وقت را مشغول کار باشید. شاید تمام وقت خود را در حالت نشسته پشت میز بگذرانید، اما به هر شکل، بد نیست کمی هم برخیزید، پیاده روی کنید و  به  خود  حرکت دهید تا کالری های اضافه را بسوزانید و از افزایش وزن خود پیشگیری کنید.

اگر قبلاُ مطلب مشابهی را مطالعه کرده باشید، حتماً از عوارض دراز مدت پشت میز نشینی آگاهی دارید. پس باید از راه هایی موثر جهت پیشگیری از بروز دردهای مفصلی، ریسک بیماری های قلبی، خطر پوکی استخوان، اضافه وزن و بسیاری خطرات دیگر، آگاه باشید.

روش های ساده جهت جلوگیری از اضافه وزن در محل کار!

به نکاتی که در این مطلب اشاره شده توجه کنید تا سلامتی را به خود هدیه کنید.

۱- رفت و آمدها را تغییر دهید.
اگر می توانید به صورت پیاده و یا با دوچرخه به محل کار روید. در صورتی که با اتوبوس یا مترو به سر کار می روید، طوری برنامه بریزید که حداقل یکی دو کوچه یا خیابان را به صورت پیاده تا محل کار طی کنید. حتی اگر با اتومبیل شخصی تان خود را به محل کار می رسانید، ماشین را در نقطه ای دور از ساختمان و یا بخش های انتهایی پارکینگ پارک کنید. در ساختمان نیز از پله به جای آسانسور استفاده کنید.

۲- به دنبال فرصت هایی برای ایستادن باشید.
کالری ای که بدن شما در حالت ایستاده مصرف می کند، به مراتب از وضعیت نشسته بیشتر است. می توانید به هنگام صحبت با تلفن و یا نهار، بایستید. همچنین، ایده آل است که در صورت امکان میز خود را به حالت ایستاده در آورید.

۳- حرکات کششی انجام دهید.
قدم زدن و انجام برخی حرکات ملایم کششی در زمان های استراحت، علاوه بر شادابی، کالری بیشتری نسبت به نوشیدن یک قهوه پشت میزتان می سوزاند.

۴- از یک توپ مخصوص به جای صندلی استفاده کنید.
شاید خنده دار به نظر برسد، اما استفاده از یک توپ ورزشی بزرگ به جای صندلی اداری، برای سوزاندن کالری های اضافه و پیشگیری از اضافه وزن در درازمدت، بسیار موثر است. در چنین وضعی، ماهیچه های شما برای حفظ تعادل بدن، دائماً در حال فعالیت هستند.

۵- در صورت امکان برخی ابزارها و تجهیزات ورزشی را در محیط کارتان قرار دهید.
در صورت امکان، برخی تجهیزات مانند وزنه ها کوچک، فنرهای کششی و سایر ابزارهای کوچک و قابل حمل را در محل کار خود داشته باشید تا چنانچه فرصتی به دست آوردید بتوانید از آنها استفاده کنید.

۶- با همکاران خود تعامل داشته باشید.
سعی کنید با همکاران تان در محل کار، تعامل برقرار کرده و آنها را به پیاده روی جمعی و فعالیت های بدنی ترغیب کنید.

۷- جلسات را به محیط باز انتقال دهید.
در صورت امکان، محل برخی جلسات را به جای نشستن پشت میز در اتاق جلسات، به قدم زدن و گفتگو در محیط باز منتقل کنید. مطمئن باشید، نه تنها همه کمی کالری سوزانده اند، بلکه نتایج و پیشنهادات بهتری نیز خواهید گرفت.

۸- سریعتر حرکت کنید.
اگر شغل شما به گونه ایست، که باید زیاد پیاده روی کنید، بهتر است قدم های خود را سریعتر بردارید. هر چه بیشتر و سریعتر راه بروید، از مزایای آن بیشتر بهره مند می شوید.

۹- قبل از اینکه به سفرهای کاری بروید، برای فعالیت بیشتر خود نقشه بکشید.
چنانچه زیاد به ماموریت کاری فرستاده می شوید، می توانید زمان های مرده ای که به انتظار پرواز و یا جلسه های کاری نشسته اید را صرف قدم زدن و سایر فعالیت های سبک نمایید. همچنین انتخاب هتلی که مجهز به ابزارها و محیط مناسب برای ورزش است، توصیه می شود.

۱۰- از یک میز تردمیل استفاده کنید.
اگر می توانید، زیر میز کارتان یک تردمیل قرار دهید. بله؛ چند سالی است که استفاده از تردمیل، در برخی محیط های کاری باب شده و کارمندان زیادی ترجیح می دهند به هنگام کار کردن، به طور همزمان بر روی تردمیل قدم بزنند.
نتیجه یک تحقیق در مایوکلینک نشان داده است که کارمندانی که دو تا سه ساعت در روز را با پیاده روی کار می کنند، در هر سال، ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم وزن کم می کنند. این در حالی است که درصد بالایی از کارمندانی که به صورت ثابت مشغول کار هستند، دچار اضافه وزن می باشند.

روش های ساده جهت جلوگیری از اضافه وزن در محل کار!

و در نهایت ...
کوچکترین فعالیت بدنی شما در محیط کار، پس از یک بازه زمانی طولانی و چند ساله نتیجه بخش خواهد بود. این نکات را جدی بگیرید و هر کدام را که می توانید برای حفاظت از سلامتی خود، اجرا کنید



:: موضوعات مرتبط: پزشكي , راه حل هاي پزشكي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
بررسی ۵ مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ FireFox 5.0 ،IE 9 ،Opera 11 ،Chrome 12 و Safari 5

سایت تخصصی بنچ مارک و تست سخت افزار TomsHardware چند ماه یک بار به بررسی تخصصی مرورگرها میپردازد. تا کنون ۴ بار چنین مقایسه ای انجام شده است. نام این مجموعه تست Web Browser Grand Prix یا به اختصار WBGP انتخاب شده که به معنی مسابقه ی اسب دوانی مرورگرهای وب میباشد. تامز هاردور برای بار پنجم این مقایسه را انجام داده و نتایج آن را برای مطالعه ی علاقه مندان آماده کرده ایم.



بررسی ۵ مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ FireFox 5.0 ،IE 9 ،Opera 11 ،Chrome 12 و Safari 5

 

نسخه های جدید عرضه شده که در WBGP4 وجود نداشت شامل سه مورد زیر است:

Google Chrome 12

Opera 11.50

Firefox 5

در مسابقه ی قبلی، مرورگر مایکروسافت یعنی Internet Explorer 9 جام رتبه ی اول را دریافت کرد، حال گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و همچنین اپرا بار دیگر با نسخه های جدید به میدان می آیند تا بتوانند رتبه ی اول را به دست آورند. Mozilla با عرضه ی سریع تر نسخه های جدید خود با گوگل رقابت میکند. اکنون نسخه ی پنجم Firefox عرضه شده است اما آیا عرضه ی نسخه های جدید موزیلا مثل گوگل کروم همراه تغییرات و ابتکارات بزرگ است یا نه؟ از طرف دیگر آیا موزیلا میتواند بر IE میکروسافت غلبه کند ؟ سوال دیگر این است که دو مرورگر بسیار سریع Opera و Chrome مثل سال ۲۰۱۰ باز هم میتوانند برنده ی هر دو جایزه ی کارایی و سرعت شوند؟

مجموعه ی تست خود را آماده کردیم تا بار دیگر مقایسه کنیم، البته دو مورد از تست ها را حذف کردیم، بنچ مارک جاوا اسکریپت Google V8 JavaScript Benchmark و تست GUIMARK2 HTML5 Vector Charting test که برای بررسی سرعت مرتب سازی و جدول کردن وکتور به کار میرفت، حذف شده است. تست جدید اجرای جاوا اسکریپت با نام JSGameBench که توسط Facebook عرضه شده است را اضافه کرده ایم. همچنین بررسی مقدار مصرف باتری و تست قابلیت اطمینان و پایداری نیز در WBGP5 صورت میگیرد.

عرضه ی نسخه ی ۵ موزیلا آن قدر سریع است که برخی به شدت از آن انتقاد کرده اند. عده ای میگویند شاید بهتر بود نام این نسخه ۴٫۱ یا ۴٫۲ و حتی ۴٫۰۲ گذاشته میشد!!! نه نسخه ی ۵ و علت این موضوع همان طور که میدانید تفاوت بسیار کم ظاهر نسخه های ۴ و ۵ است. علت دیگر انتقادات این است که چرا موزیلا از سبک گوگل در عرضه ی سریع نسخه های بعدی تقلید کرده است؟ علت اصلی معروفیت موزیلا این است که قابلیت اطمینان و پایداری بالایی داشته و کمپانی های زیادی آن را انتخاب کرده اند. طرفداران موزیلا بر این باورند که عرضه ی سریع نسخه های جدید بی مورد است و باعث کاهش محبوبیت موزیلا میشود.

مایکروسافت با اعلام این خبر که استفاده از قابلیت های WebGL مضر است، مزاحم موزیلا و گوگل شده است، این کمپانی در مرورگر بعدی خود IE 10 نیز از قابلیت های WebGL استفاده نکرده است. عده ای از متخصصین نیز از ادعای میکروسافت حمایت کرده اند.

اما از این مسائل بگذریم و سراغ شرکت کنندگان در مسابقه ی پنجم اسب دوانی مرورگرها WBGP5 برویم.

وقتی اولین مسابقه ی WBGP را در سال ۲۰۱۰ برگزار کردیم

 سریعا پای اسب ها را به زمین کوبیدیم و حرکت کردیم و تست ها را انجام دادیم. ما فرض کردیم که خوانندگان نسبت به ۵ مرورگر برتر آگاهی دارند و آن ها را معرفی نکردیم. به هر حال این ۵ مرورگر، امروز خیلی معروف هستند و با آن آشنایی دارید ولی لینک دانلود آخرین نسخه های عرضه شده را در ادامه آورده ایم تا در صورت نیاز با آن ها آشنا شوید.

بقيه ي مطلب در ادامه ي مطلب



:: موضوعات مرتبط: رايانه , مقالات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
انواع چای گیاهی - خواص، طرز تهیه به همراه عکس
 انـــواع چـای های گـیـاهی و خـواص آنـهــا

 

 
دلایل زیادی وجود دارد که ما از یک فنجان چای داغ لذت ببریم. ما عطر گونه های مختلف چای را دوست داریم، در دست گرفتن یک لیوان چای داغ در یک صبح سرد زمستانی و گرم شدن دست ها دلنشین است و مزه مزه کردن چای در مقابل شومینه یک راه عالی برای رسیدن به آرامش است و مهمتر اینکه پس از گذراندن یک روز پر دغدغه بهترین معجون برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی است ...

 
در بین چای ها خصوصا برای ما ایرانی ها بطورکلی می توان گفت نوشیدن چای معمولی طرفداران زیادی دارد. اما به جز چای معمولی چای های گیاهی دیگری هم هستند که جنبه دارویی دارند و خواص آنها درمان بیماری های متعددی را موجب می شوند. در ادامه گونه هایی از چای های گیاهی به همراه خواص آنها را برای شما دوستان پرشین استار بازگو می کنیم. امید که همواره شاد و سلامت باشید.

 

 

 

 
چای گل گاوزبان و سنبل طیب (طبیعت گرم و تر)

چای گیاهی
 



 


 
 

 
خواص: آرام بخش اعصاب، خواب آور، ضد سردردهای عصبی، ضد سودا و صفرا، ضد قولنج و اسپاسم، ضد تشنج و صرع، تقویت کننده قوای جنسی

 
طرز تهیّه: 4 قاشق چایخوری گل گاوزبان یا 1 قاشق سنبل طیب بعلاوه 1 عدد لیموعمانی

ادامه ي مقاله در ادامه ي مطلب


:: موضوعات مرتبط: پزشكي , گياهان دارويي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
اهمیت و روش بالا بردن رتبه وب سایت در گوگل
 



 

افراد و شرکت های مختلفی با وب سایت های خود قصد دارند تا در تجارت آنلاین موفق باشند و یکی از روش های تجارت آنلاین موفق بدون شک بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان است. در واقع اگر سایت شما بهترین اجناس و یا خدمات را ارائه دهد اما بازدیدکننده کافی نداشته باشد بی شک طعم شکست را خواهید چشید.


در واقع حتی میتوان این گونه عنوان کرد که زیبایی ظاهری و طراحی مناسب هیچ وقت به اندازه بهینه سازی مناسب سایت برای موتورهای جستجو اهمیت ندارد. جالب است در ادامه به نکات زیر توجه کنید.


•    اغلب کاربران ، موتورهای جستجوگر و اغلب گوگل را ابزار اصلی خود برای یافتن سایت ها اعلام میکنند.
•    بیشتر کاربران هر روز حداقل یک بار در موتورهای جستجو فعالیت میکنند.
•    درصد بالایی از ترافیک در اینترنت را موتورهای جستجو مصرف میکنند.


در حال حاضر موتورهای گوگل و یاهو پرطرفدارترین سایت های جستجو در اینترنت هستند. کار اصلی وب سایت گوگل جستجو است و یاهو نیز بر روی امر جستجو تمرکز فراوانی کرده است.


در واقع موتورهای جستجوگر ابزاری مناسب هستند که به یاری و کمک خریداران و جویندگان محصولات می شتابند. اما در عین حال آمار نشان میدهد که که اغلب کاربران ده رتبه اول نتایج جستجو را مورد توجه قرار میدهند و به سایت هایی که جزو ده رتبه اول نتایج جستجو هستند مراجعه میکنند.


یکی دیگر از مسائلی که اهمیت موتورهای جستجو را مشخص میکند نوع و رفتار بینندگانی است که از طریق موتورهای جستجو به سایت شما راهنمایی میشوند. وقتی شخصی در موتورهای جستجو به دنبال محصول و یا خدمات خود میگردد ، نشان دهنده این مسئله است که شخص به صورت جدی به دنبال سرویس مورد نظر خود است. در واقع جستجو کنندگان در موتورهای جستجو مشتریان بالغوه ای هستند.
حال با تمام این توضیحات واضح است که اگر وب سایت شما در رتبه های بالا قرار ندارد بخش عمده ای از مخاطبین خود را از دست میدهد. با توجه به استفاده میلیونی کاربران اینترنتی در طول هر روز ، حضور بهتر و قرارگیری در رتبه بالای موتورهای جستجو راه حلی منطقی و در عین حال مقرون به صرفه برای بازاریابی آنلاین است. اما در عین حال در میان هزاران موتور جستجوگر در اینترنت تنها تعداد محدودی از آنها دارای اعتبار و محبوبیت هستند.


طبق آمار بیشترین سهم در میان جستجوگرهای اینترنت وب سایت گوگل است و پس از آن سایت هایی مانند یاهو ، بینگ ، ای.او.ال و ... قرار دارند.


با همه این اوصاف نتیجه میگیریم که کسب رتبه بالا در موتورهای جستجوگر به معنی کسب بازدیدکننده بیشتر و بنابراین فروش بیشتر است. در واقع اگر شما آنجا نباشید مطمئن باشید که رقبای کاری شما آنجا خواهند بود. در واقع رقبای ما هر چه بیشتر مشتری جذب میکنند و شما هر روز در بازار کار بیشتر عقب خواهید افتاد.


پس نتیجه میگیریم که بهتر است سایت خود را اصطلاحا برای موتورهای جستجوگر بهینه یا سئو نمایید تا در موتورهای جستجوگر در مورد کلمات مورد نظر شما در رتبه های بالاتری قرار گیرد. یکی از مسائلی که در سئو سایت مهم است استفاده از کدهای مناسب در طراحی وب سایت است اما مسائل بسیار زیاد دیگری نیز در این مسئله دخیل هستند و بهینه سازی مناسب وب سایت مجموعه ای از ترفندهای پیچیده است. متخصصان بسیاری در تلاش هستند تا بتوانند الگوریتم و روش های رتبه بندی موتورهای جستجو را شتاسایی کنند و در نتیجه بتوانند رتبه وب سایت خود را بالا ببرند.


در کل میتوان نتایج زیر را در مورد اهمیت بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوگر عنوان کرد
•    موتورهای جستجوگر ابزاری برای کمک به کاربران در پیدا کردن اطلاعات در اینترنت هستند.
•    برای پیدا کردن اطلاعات در اینترنت بهترین روش استفاده از موتورهای جستجوگر است.
•    بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که در نتایج اول جست و جو در موتورهای جستجوگر میتوانند خواسته های خود را پیدا کنند.
•    امروزه کسب و کار آنلاین به صورت مستقیم با مسئله رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجوگر ارتباط دارد و بنابراین تمامی سایت ها برای کسب رتبه بالاتر تلاش میکنند.

منبع : آرمان وب


:: موضوعات مرتبط: رايانه , مقالات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
بالا بردن رتبه سایت - مقاله آموزشی

برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش تعداد و کیفیت بازدیدکنندگان یک سایت در نتایج جستجو و بدست آوردن ترافیک هدفمند این مقاله می تواند به شما کمک کند.


اینترنت و حضور در آن

از سال ۱۹۹٢ يك منبع بسيار مهم ديگر به منابع اطلاعاتي اضافه شد و آن شبكه جهاني وب (World Wide Web) یا همان اینترنت است. به جز کاربرد در زمینه اطلاع رسانی اینترنت کاربردهای بیشمار و غیر قابل تصوری در تجارت و سایر زمینه های زندگی نیز پیدا کرده است. به بیان دیگر امروزه در هر زمینه ای که بتوان تصور کرد، اینترنت یک ابزار موثر و توانمند به حساب می آید. حضور در اینترنت حقیقتا باید بخشی از بازاریابی شما باشد.

علت پیدایش موتورهای جستجو

با وجود حجم روز افزون طراحی و راه اندازی سایت های وب مختلف، نیاز به دستیابی به مرکزی برای شناسایی این پایگاه ها برای استفاده بهتر و بیشتر کاربران وب، امر مهمی به شمار آمد. از آنجا که سایت ها و مطالبی که در وب منتشر می شوند، توسط هیچ مرکز رسمی بین المللی مسئول در اینترنت اعلام نمی شود تنها راه پیدا کردن یک موضوع، اطلاع داشتن دقیق از آدرس آن سایت به نظر می رسد.
موتور های جستجو برای سهولت دسترسی کاربران به مطالب موجود در سایت های وب راه اندازی شده اند. در واقع بدون نیاز به موتور های جستجو قادر نخواهیم بود تا از به روز رسانی های سایت های وب اطلاع کسب کنیم و نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و تجاری و خبری و ... خود را پوشش دهیم.
مهمترین توانایی موتورهای جستجو جذب مخاطبان واقعی سایت است. مخاطبان وبگرد و سرگردان معمولا ارزش چندانی ندارند.

بقيه ي مقاله در ادامه ي مطلب



:: موضوعات مرتبط: رايانه , مقالات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : یک شنبه 12 خرداد 1392
گفتگو با خدا - اثر ریتا استریکلند
گفتگو با خدا - خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم.

خدا گفت : پس میخواهی با من گفتگو کنی؟
گفتم : اگر وقت داشته باشید.
خدا لبخند زد
وقت من ابدی است. چه سوالاتی در ذهن داری که میخواهی بپرسی؟
چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند؟
خدا پاسخ داد ...

این که آنها از بودن در دوران کودکی ملول می شوند.
عجله دارند که زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران کودکی را می خورند.
این که سلامتی شان را صرف به دست آوردن پول می کنند.
و بعد پولشان را خرج حفظ سلامتی میکنند.
این که با نگرانی نسبت به آینده فکر میکنند.
زمان حال فراموش شان می شود.
آنچنان که دیگر نه در آینده زندگی میکنند و نه در حال.
این که چنان زندگی میکنند که گویی هرگز نخواهند مرد.
و آنچنان میمیرند که گویی هرگز زنده نبوده اند.


خداوند دست های مرا در دست گرفت و مدتی هر دو ساکت ماندیم.
بعد پرسیدم ...
به عنوان خالق انسان ها ، میخواهید آنها چه درس هایی اززندگی را یاد بگیرند؟
خدا دوباره با لبخند پاسخ داد.

یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد.
اما می توان محبوب دیگران شد.
یاد بگیرند که خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند.
یاد بگیرند که ثروتمند کسی نیست که دارایی بیشتری دارد.
بلکه کسی است که نیاز کم تری دارد
یاد بگیرن که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل کسانی که دوست شان داریم ایجاد کنیم.
و سال ها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التیام یابد.
با بخشیدن ، بخشش یاد بگیرن.
یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقا دوست دارند.
اما بلد نیستند احساس شان را ابراز کنند یا نشان دهند.
یاد بگیرن که میشود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند.
یاد بگیرن که همیشه کافی نیست دیگران آنها را ببخشند.
بلکه خودشان هم باید خود را ببخشند.
و یاد بگیرن که من اینجا هستم.
همیشه



اثری از ریتا استریکلند


:: موضوعات مرتبط: ادبيات , اثربزرگان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392

با سلام

به دليل وجودمشكلاتي در قالب قبلي و اضافه شدن بيشتر صفحات جداگانه ق بيشتر در پيوند روزانه قالب وبلاگ تغيير يافت تا سهولت بيشتري در به دست اوردن اطلاعات داشته باشيم اميد آنكه مورد استفاده قرار بگيرد و لطفا به پيوند هاي روزانه ي وبلاگ هم كه متعلق به صفحات اضافه ي وبلاگ است داشته ياشيد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392
10 واقعیت عجیب و شگفت انگیز درباره نجوم

 

 

1- دانشمندان بر این باورند که ما فقط قادر به دیدن 5 درصد از ماده در جهان هستی می باشیم. این در حالیست که باقی کیهان از ماده ای نامرئی به نام "ماده تاریک" و همچنین نوع اسرارآمیزی از انرژی به نام "انرژی تاریک" تشکیل شده است.

 

2- ستارگان نوترونی آنقدر چگال و متراکم می باشند که در مقام مقایسه، جرم یک قوطی کنسرو از مواد یک ستاره نوترونی ، بیشتر از جرم کره ماه می باشد.

 

3- انرژی آزاد شده از خورشید آنقدر زیاد است که حتی تصور آن نیز دشوار است. انرژی آزاد شده از هسته خورشید در هر ثانیه، معادل 100 میلیارد بمب اتم می باشد.

 

4- گالیله به اشتباه مخترع تلسکوپ نامیده شده است. نتایج مطالعات تاریخدانان نشان می دهد مخترع اولین تلسکوپ یک عینک ساز هلندی به نام "یوهانس لیپرشی" بوده است. درعین حال گالیله نخستین فردی می باشد که از ابزار تلسکوپ برای مطالعات نجومی و دانش فضا استفاده نموده است.

 

 

5- سیاه چاله ها آنقدر فشرده و چگال بوده و چنان جاذبه شدیدی تولید می نمایند که حتی نور نیز نمی تواند از آن فرار نماید. فیزیکدانان نظری پیش بینی می کنند که شرایطی وجود دارد که تحت آن نور قادر به فرار است. (این وضعیت 'تابش هاوکینگ' نامیده شده است)

 

6- رسیدن نور ستارگان و کهکشان های دور به ما آنقدر زمان می برد که آنچه ما امروز می بینیم در واقع وضعیت این اجرام را در صدها، هزاران و حتی میلیون ها سال قبل نشان می دهد. از اینرو همانطور که به آسمان می نگریم براستی سفری در زمان و گذشته های بسیار دور داریم.

 

7- سحابی خرچنگ بواسطه یک انفجار ابرنواختری در سال 1054 میلادی بوجود آمد. منجمان عرب و نیز ستارشناسان چینی در آن زمان اشاره کرده اند که این انفجار آنقدر درخشان بوده که برای ماه ها باعث روشنی آسمان شب شده و حتی در روشنی روز نیز قابل مشاهده بوده است.

 

 

8- شهاب ها معمولاً فقط ذرات ریز گرد و غبار در حال سقوط از میان جو زمین می باشند. دنباله دارها گاهی اوقات از میان مدار زمین عبور کرده و ردی از گرد و غبار را در مسیر پشت سر خود بر جای می گذارند. سپس همانطور که زمین در مسیر حرکت خود از میان این گرد و غبار عبور می کند ، این ذرات داغ شده و رگه هایی از نور در آسمان شب نمایان می سازند.

 

9-  اگرچه عطارد نزدیکترین سیاره به خورشید است اما با اینحال  گاهی اوقات دمای آن تا منفی 280 درجه فارنهایت می رسد. اما چرا؟

از آنجا که سیاره عطارد تقریباً هیچ اتمسفری ندارد، لذا هیچ چیز برای به دام انداختن و نگه داشتن گرما در نزدیکی سطح آن وجود ندارد. از اینرو نیمه تاریک  سیاره عطارد (سمتی که از خورشید دور است) بسیار  سرد است.

 

10- اگرچه سیاره زهره نسبت به خورشد، در فاصله ای دورتر از سیاره عطارد قرار دارد، اما به طور قابل ملاحضه ای داغتر از عطارد است. علت این امر جو غلیظ و متراکم سیاره زهره است که باعث حفظ گرما در نزدیکی سطح سیاره می شود.

 منبع:سايت نجوم ايران

 

اگرچه انسان هزاران سال است که به مطالعه آسمان ها و کیهان پرداخته، اما هنوز اطلاعات بسیار اندک و ناچیزی پیرامون فضا و جهان اطراف خود دارد. همچنان که در راستای افزایش دانش و آموخته های خود گام برمیداریم، هر روزه با مسائل شگفت آور جدیدتری آشنا می شویم و این درحالیست که برخی از آنها بسیار پیچیده و گیج کننده می باشند. در ادامه این مقاله به مجموعه ای از شگفت انگیزترین، جالب ترین و عجیب ترین حقایق نجوم و دانش ستاره شناسی اشاره خواهیم نمود.



:: موضوعات مرتبط: نجوم , مقالات اخترشناسي , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392
نگاهی به برندگان توپ طلای اروپا (و فیفا) از سال ۱۹۵۶ تا ۲۰۱۲


 ۱۹۵۶: استنلی ماتیوس ـ انگلیس ـ بلاک پول
۱۹۵۷: دی اســــتفا نو ـ اسپانیا ـ آرژانتین ـ رئال مادرید
۱۹۵۸: ریــموند کــو پــا ـ فــــــرانــســـه رئال مادرید
۱۹۵۹: آلفردو دی استفانو ـ اسپانیا ـ آرژانتین ـ رئال مادرید
۱۹۶۰ ـ لــوییــس ســوارز ـ اســــپــا نــیــا ـ بارسلونــــا
۱۹۶۱: عمر سیوری ـ آرژانتین ـ یوونتوس
۱۹۶۲جوزف ماسویوست ـ چک اسلواکی ـ دوکلاپراک
۱۹۶۳: لئو یاشین ـ شوروی ـ دینامو مسکو
۱۹۶۴: دنیس لاو ـ اسکاتلند ـ منچستریونایتد
۱۹۶۵: اوزه بیو ـ پرتغال ـ بنفیکا، لیسبون
۱۹۶۶: بابی چارلتون ـ انگلیس ـ منچستریو نایتد
۱۹۶۷: فلورین آلبرت ـ مجارستان ـ فرنس واروش
۱۹۶۸: جورج بست ـ ایرلند ـ منچستریونایتد
۱۹۶۹: جیانی ریورا ـ ایتالیا ـ آ ث میلان
۱۹۷۰: گرد مولر ـ آلمان ـ بایرن مونیخ
۱۹۷۱: یوهان کرایف ـ هلند ـ آژاکس آمستردام
۱۹۷۲: فرانس بکن بوئر ـ آلمان ـ بایرن مونیخ
۱۹۷۳: یوهان کرایف ـ هلند ـ آژاکس، بارسلونا
۱۹۷۴: یوهان کرایف ـ هلند ـ آژاکس، بارسلونا
۱۹۷۵: اولگ بلوخین ـ شوروی ـ دیناموکیف
۱۹۷۶: فرانس بکن بو ئر ـ آلمان ـ بایرن مونیخ
۱۹۷۷: آلن سیمونسن ـ سویس ـ مونشن گلاد باخ
۱۹۷۸: کوین کیگان ـ انگلیس ـ هامبورگ
۱۹۷۹: کوین کیگان ـ انگلیس ـ هامبورگ
۱۹۸۰: کارل هاینس رومنیگه ـ آلمان ـ بایرن مونیخ
۱۹۸۱: کارل هاینس رومنیگه ـ آلمان ـ بایرن مونیخ
۱۹۸۲: پائولوروسی ـ ایتالیا ـ یوونتوس
۱۹۸۳: میشل پلاتینی ـ فرانسه ـ یوونتوس
۱۹۸۴: میشل پلاتینی ـ فرانسه ـ یوونتوس
۱۹۸۵: میشل پلاتینی ـ فرانسه ـ یوونتوس
۱۹۸۶: ایگوربلانوف ـ شوروی ـ دیناموکیف
۱۹۸۷: رودگولیت ـ هلند ـ آیندهوون، آث میلان
۱۹۸۸: مارکو فان باستن ـ هلند ـ آث میلان
۱۹۸۹: مارکو فان باستن ـ هلند ـ آث میلان
۱۹۹۰: لوتهار ماتیوس ـ آلمان ـ اینترمیلان
۱۹۹۱: ژان پیر پاپن ـ فرانسه ـ مارسی
۱۹۹۲: مارکو فان باستن ـ هلند ـ آث میلان
۱۹۹۳: روبرتو باجو ـ ایتالیا ـ یوونتوس
۱۹۹۴: هریستو استویچکوف ـ بلغارستان ـ بارسلونا
۱۹۹۵: ژورژ وه آ ـ لیبریا ـ پاری سن ژرمن ـ آث میلان
۱۹۹۶: ماتیوس سامر ـ آلمان ـ دورتموند
۱۹۹۷: رونالدو ـ برزیل ـ این‌تر میلان
۱۹۹۸: زین الدین زیدان ـ فرانسه ـ یوونتوس
۱۹۹۹: ریوالدو ـ برزیل ـ بارسلونا
۲۰۰۰: لوییس فیگو ـ پرتغال ـ رئال مادرید، بارسلونا
۲۰۰۱: مایکل اوون ـ انگلیس ـ لیورپول
۲۰۰۲: رونالدو ـ برزیل ـ این‌تر میلان، رئال مادرید
۲۰۰۳: پاول ندود ـ چک ـ یوونوس
۲۰۰۴: آندره شوچنکو ـ اوکراین ـ آث میلان
۲۰۰۵: رونالدینیو ـ برزیل ـ بارسلونا
۲۰۰۶: فابیو کانا وارو ـ ایتالیا ـ یوونتوس، رئال مادرید
۲۰۰۷: کا کا ـ برزیل ـ آث میلان
۲۰۰۸: کریستیانو رونالدو ـ پرتغال ـ منچستریونایتد
۲۰۰۹: لیونل مسی ـ آرژانتین ـ بارسلونا
۲۰۱۰: لیونل مسی ـ آرژانتین ـ بارسلونا
۲۰۱۱: لیونل مسی ـ آرژانتین ـ بارسلونا
۲۰۱۲: لیونل مسی ـ آرژانتین ـ بارسلونا
 
 



:: موضوعات مرتبط: ورزش , فوتبال , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392
تقاضای بخیل از مسکین
مسکینی نزد بخیلی رفت و از او حاجتی خواست. بخیل گفت: اول تو حاجت مرا روا کن تا من هم حاجت تو را برآورم. مسکین گفت: حاجت تو چیست؟ گفت: حاجتم این است که از من حاجتی نخواهی.


:: موضوعات مرتبط: ادبيات , داستانك , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : شنبه 11 خرداد 1392
گفتگوي چالشي نصير زاده و فناييژ/نصير زاده : کسي که سواد ندارد، اظهار نظر نکند! / فنايي: هیچ اظهار نظ

 شنيده ها حاکي از آن است که نصيرزاده نسبت به حکم اصفهانيان معترض است چرا که وي در زنجان نيز فعاليت مي کند.

همچنين آيين نامه کميته داوران توسط نصيرزاده تدوين شده و به هيئت مديره فرستاده شده است اما فنايي نسبت به آن اعتراض دارد و مي گويد نصيرزاده در آيين نامه دخل و تصرف کرده است.

هوشنگ نصیر زاده سرپرست کميته تدوين و مقررات حقوقي فدراسيون فوتبال در اين باره به خبرنگار ورزشي ما گفت:  فنایی سواد آئین نامه ای ندارد و آئین نامه قبلی را هم خودم نوشتم و برای اصفهانیان فرستادم . حتي از اساس نامه  قبلی هم بی خبر است و درباره فيفا  و مقررات آن هم بي اطلاع است.

وی ادامه داد: فنایی بدون هیچ گونه سواد حقوقی مصاحبه می کند. دليل اظهار نظر وي  تغيير یکی از بندهاي ماده شش آئين نامه کمیته داوران و ماده 60 فدراسیون است که با هم ، هم خوانی نداشت و  آن را تغییر داده ام .

وی تصریح کرد: تعجب من از  این است که  وي  طی عمرش یک خط آئین نامه نخوانده است اما در رسانه ها در مورد آن مصاحبه می کند.

نصیر زاده اذعان داشت: 80 درصد آئین نامه دقیقا مطابق با آئین نامه فیفا است و افراد غیر  مطلعي  مثل فنایی  روی موضوعاتی  ایراد می گیرند که در رابطه با آن هیچ اطلاعی ندارند.

نصیر زاده خاطر نشان کرد: از  افرادی مثل وی می خواهم حرمت خودشان را حفظ کنند و برای موضوعاتی که در آن سواد لازم را ندارند مصاحبه نکنند.


 فنايي : هیچ اظهار نظری در مورد نصیرزاده ندارم


فنایی عضو مستعفي کمیته داوران گفت: دو روز پیش استعفايم را به صورت کتبی به اصفهانيان دادم ولي هیچ اظهار نظری در مورد نصیر زاده نداشتم . اما وي به من تهمت زده است  و مي گويد حرف هايم غیر قانونی است.

وی ادامه داد: نصیر زاده به حریم دیگران بی جهت وارد می شود و  با گفته هاي خود ديگران را متهم مي کند.

فنایی  افزود: نصیر زاده فوتبال را با صحبت هایش مسموم نکند ما آئین نامه را امضا کردیم و به تصویب هیئت رئیسه هم رسیده است وی فقط دخل و تصرف کرده این هم به من مربوط نیست.

وی خاطر نشان کرد: من چگونه در مورد آین نامه اظهار کنم وقتي من کاره ای نیستم و  استعفایم  را به صورت کتبی به  اصفهانیان داده ام./



:: موضوعات مرتبط: ورزش , فوتبال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392
دلایلی برای مفید بودن بازی + بعد از دیدن این پست احتمالاً از بازی کردن با فراغ بال لذت می برید

تقریبا همه ما این جمله را از پدر و مادر خود شنیده ایم که بهتر است بند و بساط بازی خود را جمع کرده و به پای درس و مشقمان برویم. در جایگاه مهم تحصیلات و اهمیت بالای آن شکی وجود ندارد. اما از سوی دیگر تحقیقات نیز نشان داده اند که بازی های کامپیوتری می توانند، سود های بسیاری را همراه خود داشته باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به مهمترین فواید بازی های کامپیوتری، نگاهی بندازیم.

خلاقیت بیشتر

 

بقيه ي دلايل در ادامه ي مطلب



:: موضوعات مرتبط: خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392
اون مناره کجه مادر جان(داستان كوتاه)

میگویند حدود ٧٠٠ سال پیش، در اصفهان مسجدی میساختند.

روز قبل از افتتاح مسجد، کارگرها و معماران جمع شده بودند و آخرین خرده
کاری ها را انجام میدادند.

پیرزنی از آنجا رد میشد وقتی مسجد را دید به یکی از کارگران گفت: فکر کنم
یکی از مناره ها کمی کجه!

کارگرها خندیدند. اما معمار که این حرف را شنید، سریع گفت : چوب بیاورید !
کارگر بیاورید ! چوب را به مناره تکیه بدهید. فشار بدهید.
فششششششااااررر...!!!

و مدام از پیرزن میپرسید: مادر، درست شد؟!!

مدتی طول کشید تا پیرزن گفت : بله ! درست شد !!! تشکر کرد و دعایی کرد و رفت...

کارگرها حکمت این کار بیهوده و فشار دادن مناره را پرسیدند ؟!

معمار گفت : اگر این پیرزن، راجع به کج بودن این مناره با دیگران صحبت
میکرد و شایعه پا میگرفت، این مناره تا ابد کج میماند و دیگر نمیتوانستیم
اثرات منفی این شایعه را پاک کنیم...

این است که من گفتم در همین ابتدا جلوی آن را بگیرم



:: موضوعات مرتبط: ادبيات , داستانك , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392
ایمن ترین خوردرو های جهان + عکس - ویژگی ها و قیمت
نشریه فوربس، اسامی ۱۳خودروی ایمن جهان برای سال ۲۰۱۳ را منتشر کرد. طبق گزارش این نشریه، مصرف سوخت پایین در سال های اخیر به یکی از معیارهای اصلی خریداران خودرو تبدیل شده است. با این حال، ایمنی خودروها، همچنان اصلی ترین معیار برای خریداران خودرو است. طبق یک نظر سنجی انجام شده توسط مرکز ملی تحقیقات گزارش های مصرف کننده، ۶۵درصد از مردم شرکت کننده در این نظرسنجی، ایمنی را اصلی ترین گزینه در خرید خودرو می دانند. 

به گزارش خط خلاق، اکثر خودروسازان علاقه زیادی به جذب مشتری از طریق نشان دادن تست تصادفات در تبلیغات خود دارند. دولت فدرال ایمنی بزرگراه های آمریکا (NHTSA)و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها(IIHS)، مراحل تست خودروها را در این رتبه بندی تغییر دادند و پس از این تغییرات در سال گذشته مشخص شد که خودروهای لوکس فاقد این شرایط ایمنی هستند؛ شرایطی که در سال گذشته با تغییر آن، تصادفات از جلو و عقب خودروها نیز در نظر گرفته شد. (IIHS) این خودورها را بر اساس معیاری به نام "همپوشانی کوچک تصادفات" ایمن ترین خودروهای سال جاری میلادی می داند.
بقيه ي مطلب در ادامه ي مطلب


:: موضوعات مرتبط: خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392
هیچ کجای دنیا آدم به این احمقی پیدا نخواهی کرد


 



:: موضوعات مرتبط: خنده دار , خنده بازار , خواندني ترين ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392
جملات خنده دار و طنز!!

عاقبت دردناک گذاشتن اتو به گوش بجای گوشی تلفن!!

کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی، این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!!!

***********************

یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟

***********************

میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست چیزی صادر نشده می توانید بیازارید...!!!

***********************

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!!

***********************

جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!!

***********************
تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه..!!!

***********************

تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!!

***********************
بابام اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه؟؟؟ میگم: نه چرا قطع باشه!؟ میگه: آخه دیدم داری درس میخونی...!!!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi
تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1392